CASE – Trykt brochure til solcellepark
Hunderup-Sejstrups Fremtid er en forening, der har markeret sig stærkt i de lokale medier. Deres nyligt oprettede solcellepark er et godt eksempel på, hvordan man i lokalsamfund kan være med til at sætte klimadagsordenen.
Design og opsætning af brochure.
Med Hunderup Sejstrup Solcellepark ApS var ambitionerne, at personer og virksomheder i det nære lokalmiljø skulle have mulighed for at investere i en fremsynet solcellepark.
Bestyrelsen kontaktede Trechoma Promotion ApS for at få hjælp til at formidle deres budskab. Vi blev enige om, at det var mest hensigtsmæssigt at producere en brochure, som potentielle investorer kunne tage med hjem for at læse nærmere om solcelleparken.
Foreningen leverede det tekstmæssige indhold og gav mig frie tøjler til at lave et prospekt/brochure, som jeg mente, kunne skabe både interesse og investorer. Det blev til en anderledes brochure, hvor formatet blev en liggende A4 for at gøre plads til både blikfang og informationer.
Trechoma Promotion ApS stod for design, opsætning og kontakt til trykkeri, og dermed skulle foreningen ikke foretage sig andet end at læse korrektur på udkastet.
Brochuren åbnede dørene til et tæt samarbejde med kommunen, og foreningen fik et overvældende antal investorer.
Trykssager kan noget, den digitale markedsføring ikke kan.
Med en tryksag, som for eksempel denne brochure, sætter du et fysisk aftryk hos den potentielle kunde, du har afleveret tryksagen til.
I en skov af digitale annoncer, udmærker tryksagen/brochuren sig ved, at kunden kan tage den frem, vise den til kolleger/partnere, og – som det vigtigste – huske hvem det var, de talte med.
Brochure til information om Solcellepark - Klik for at bladre
Hvad koster det?
Prisen på en brochure er individuel fra kunde til kunde, og afhænger blandt andet af sideantal og format.
Kontakt mig for en uforpligtende snak om, hvad du har behov for.
Udtalelse fra Jørn Boesen Andersen om samarbejdet medMedier & Web
I vores forening har vi de sidste par år arbejdet med at etablere et fælles solcelleanlæg.
Vi var i processen afhængige af at synliggøre vores projekt, da vi gerne ville præsentere vores anlæg til omverdenen både lokalt og længere omkring.
Derfor kontaktede vi Morten Nissen og Medier & Web for at få hjælp til opgaven.
Det lykkedes i en grad, som var over al forventning.
Vi fik lynhurtigt fremstillet en flot brochure med billeder af solceller, selv om vi ikke på det tidspunkt var i nærheden af, det der lignede en solcellepark. Oveni fik vi også leveret prospektet i en elektronisk udgave, som vi havde rigtig meget glæde af at medsende til alle, der var interesserede i at købe anparter.
Det eneste, vi selv gjorde, var at levere det tekstmæssige indhold, derefter stod Medier & Web for alt. Brochuren åbnede også dørene til tæt samarbejde med kommunen, og vi fik hurtig langt flere investorer, end vi havde turdet håbe på. Så vi har været meget tilfredse med samarbejdet.